Docura
  • Főoldal
  • Rólam
  • Szolgáltatások
    • Ügyiratkezelés, irat- és dokumentum menedzsment
    • Ügyvitelszervezés, folyamatszabályozás
  • Referenciák
  • Blog
  • Kapcsolat
  • Menu

Dokumentum menedzsment

A vállalkozás növekedésével, az információáramlás felgyorsulásával párhuzamosan megjelennek a nyilvántartási problémák, nő a dokumentumok száma és fajtája mely igényli a nyilvántartási rendszer fejlesztését. A különböző nyilvántartások és azonosítók nehezítik a dokumentációk azonosítószám alapján történő tárolását, rendszerezését, kereshetőségét.

  • Az évek során felhalmozódott papír alapú dokumentumok jellemzően saját szisztémák, nyilvántartási rendszerek szerint kerülnek lefűzésre vállalaton belül, fizikailag elkülönülő “irattárakban”.

  • Az egységes nyilvántartási rendszer hiánya a dokumentumok visszakereshetőségének problémájához vezet és további irattározási, selejtezési problémákat okoz.

  • A fejlődő vállalatok életében elérkezik az idő, amikor érdemes a dokumentumkezelésre fordított energiát csökkenteni és a vállalat produktivitását növelni az ügyviteli folyamatok optimalizálása által.

Miben tudok segíteni?

Független tanácsadóként az alábbi célok, eredmények elérésében nyújtok segítséget:

  • gyorsabb információáramlás, ügyviteli folyamatok
  • egységes nyilvántartás, dokumentumkezelés
  • hatékony információfeldolgozás, feldolgozási idők minimalizálása, átviteli és átfutási idők csökkenése
  • dokumentumtárolási szükségletek csökkenése
  • gyorsabb ügyfélkiszolgálás.

Ügyiratkezelési szolgáltatások

  • Irat- és dokumentumkezelési rendszer kialakítása, fejlesztése
  • Irat- és dokumentumkezelési audit, folyamatoptimalizálás
  • Dokumentumkezelési koncepció kialakítása
  • Elektronikus irat- és dokumentumkezelő rendszer bevezetésének támogatása (projektvezetés, megvalósíthatósági tanulmány, műszaki specifikáció készítése)
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv készítése
  • Irat- és dokumentumkezelési folyamatok, szabályzatok és rendszerek oktatása
  • Irattár és irattározási rendszer kialakítása
  • Dokumentumok egységes rendszer szerinti rendezése
  • Irattári nyilvántartás, jegyzék készítése
  • Selejtezés, levéltári iratátadás lebonyolítása
  • Irattáros biztosítása

Miben tudok segíteni szervezetének?

Független irat- és dokumentumkezelési szakértőként célom, hogy olyan testre szabott megoldási alternatívákat kínáljak az ügyviteli folyamatok fejlesztésére, amellyel a vállalat hatékonysága nő, a belső információáramlás javul, az adminisztrációs feladatok egyszerűbben, gyorsabban megvalósíthatóak.

Árajánlatkérés

További szolgáltatások

Folyamatmenedzsment

Belső kontrollrendszer kialakítása és működtetése

Docura logó

Menü

Főoldal

Rólam

Blog

Kapcsolat

Szolgáltatások

Ügyiratkezelés, irat- és dokumentum menedzsment

Ügyvitelszervezés, folyamatszabályozás

© Docura.hu Minden jog fenntartva.
Scroll to top